Magiczne słowa: COMBO oraz UPGRADE

Amerykanie to mistrzowie marketingu i sprzedaży. Oni doskonale wiedzą jak przyciągnąć i zatrzymać klienta.

My nie dajemy się skusić na promocje typu COMBO czy UPGRADE, ale Amerykanie je po prostu uwielbiają.

image

Po co kupować jedną wycieczke skoro lepiej wybrać opcję COMBO i mieć dwie lub trzy wycieczki w rzeczywiscie lepszej cenie.

Lecąc samolotem Amerykanie wykupują tzw. UPGRADEy czyli ulepszenia. Płacą (jak dla nas sporo) około $50 i w zamian mogą na przykład wejść z pierwszeństwem na pokład, a przecież i tak każdy wejdzie i usiądzie na miejscu, tyle że w swoim czasie. UPGRADE to również więcej miejsca na nogi (np. miejsce przy wyjściu awaryjnym) lub darmowy posiłek.

Firmy przewozowe (taksówki) aby zdobyć klienta chwalą się tym, że są ekologiczne i przyjazne dla środowiska, gdyż ich flota to samochody hybrydowe na prąd oraz benzynę, do tego oferują bezprzewodowy Internet wewnątrz taxi i sok na powitanie.

Robiąc zakupy, zauważymy, że wiele cen ma informacje MANAGER’S SPECIAL, żeby pokazać, iż dana cena jest rzeczywiście obniżona (przynajmniej na jakiś czas) i zachęcić nas do zakupu danego produktu.

Tak jak w Polsce bardzo popularne są karty lojalnościowe, kupowanie większej ilości produktów w niższej cenie oraz informacja na paragonie, ile udało nam się zaoszczędzić.

Po zakupach, Marcin zawsze pyta: “ile dziś zaoszczędziliśmy” gdyż informacje na paragonie są wręcz nieprawdopodobne. Czasem wydamy dwadzieścia dolarów, a na paragonie widnieje informacja, ze zaoszczędziliśmy aż pięćdziesiąt dolarów. Cóż, może jesteśmy mistrzami zakupów.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *